Zaduszki! - Aktualizacja 12.2 do Hearthstone

Zaduszki! - Aktualizacja 12.2 do Hearthstone

Najnowsza aktualizacja do gry Hearthstone przyniosła ze sobą dość sporą liczbę zmian zarówno dotyczących trybów rankingowych, jak i Areny. Pojawiła się w niej także informacja o nadchodzących, a w zasadzie powracających „Zaduszkach”, na których czas oblicze produkcji nabierze nieco bardziej mrocznego klimatu. Cała impreza potrwa od 17 do 31 października, a w międzyczasie będzie nam dane skorzystać z kilku czasowo ograniczonych atrakcji.

Pierwszą rzeczą jest miły upominek w postaci karty "Kocioł wiedźmy", jaki otrzymamy za samo zalogowanie się do gry w czasie trwania wydarzenia. Złoty, w dodatku epicki, kartonik będziemy mogli sobie zachować lub spyłować za równowartość 400 sztuk niebieskawego proszku, co stanowi dokładnie taką samo wartość, jaką otrzymujemy za zniszczenie niechcianej legendy.

zaduszki1

Odmienione zostaną emotki bohaterów, a karczemne bójki ukazujące się w tych ramach czasowych również będą nawiązywały do całej imprezy. Ponadto dla kolekcjonerów zostanie udostępniony nowy portret do klasy paladyna, czyli pocieszny mech przypominający swoim wyglądem dobrze znane wszystkim Wkurzotrony.

Moim osobistym faworytem jest natomiast powrót dwuklasowej Areny, gdzie po wybraniu klasy, a później towarzyszącej jej, innej niż przypisana, mocy bohatera — będziemy mogli wylosować nasz nowy deck ze znaczniej większej puli kart, niż miało to miejsce w przypadku zwyczajnych starć. Zważając na to, że rozkład sił poszczególnych bohaterów znacząco zmienił się w porównaniu z tym, co mogliśmy oglądać podczas poprzedniej odsłony tej imprezy — wiele może się wydarzyć.

 

zaduszki 2

System rankingowy został poszerzony o dodatkowe 25 numerków przeznaczone wyłącznie dla nowych graczy. Rangi od pozycji 50 do 26 możemy swobodnie pominąć, ale nie zostaną nam wtedy przyznane specjalne pakiety pozwalające przybyłym śmiałkom szybciej wkręcić się do zabawy. Pojawiła się tam natomiast dość niespodziewana restrykcja dotycząca karty „Świstomig Wspaniały”, niepozwalająca graczom tych rang na jej stworzenie. Sama legenda, po tym, jak została włożona do naszego decku, losowo zamieniała go na jeden z wielu odgórnie zaprojektowanych przez twórców, ruch ten ma z pewnością na celu zmuszenie nowo-przybyłych do rozruszania szarych komórek podczas budowania własnych talii, zamiast dawać im szansę pójścia na łatwiznę z już gotowymi, przyzwoicie prezentującymi się deckami.

W ramach zakupów sklepowych powracają dobrze znane wszystkim zestawy powitalne tym razem z 6 legendarnymi, klasycznymi smokami kryjącymi się za rewersem karty gwarantowanej.
Do gry zawitają nowe zadania dzienne, urozmaicające nieco nasz możliwości kolekcjonowania złota:

- „Zaklęcia są fajne!” – Rzuć 40 zaklęć. Nagroda: 60 szt. złota;
- „Stawaj!” – Dobierz 20 kart. Nagroda: 50 szt. złota;
- „Niewystarczająca gorliwość” – Dobierz 30 kart. Nagroda: 60 szt. złota;
- „Daleko jeszcze?” – Rozegraj 20 tur. Nagroda: 50 szt. złota;
- „(Kolejne) zakrzywienie czasu” – Rozegraj 30 tur. Nagroda: 60 szt. złota.

zaduszki 3

Zostaną także poprawione teksty (zaimplementowane zostanie nowe słowo kluczowe: Zagraj po dobraniu) ukazujące się na kartach zagrywanych podczas dobierania ich z decku i kilka pomniejszych błędów technicznych.

Miejmy nadzieję, że aktualizacja i zmiany zaserwowane nam przez Blizzarda po raz kolejny wypadną bardzo pozytywnie, szczególnie te tyczące się rozbudowy systemu rankingowego. Sam wiele lat temu przechodziłem męczarnie przy budowie moich pierwszych decków, gdzie znajdowałem się nieco skołowany, stojąc między dwiema ścieżkami: zakupem paczek za realne pieniądze lub cierpliwym znoszeniu porażek i gromadzeniu złota. Przypuszczam, że jest to naprawdę dobry ruch ze strony „giganta”, ale czy aby nie jest już na to minimalnie za późno? Przekonamy się z czasem, tymczasem widzimy się w Karczmie!

Podobne publikacje
Platforma treningowa GetSkill używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Więcej o zasadach.